blog

blog

ساخت وبلاگ

امکانات وب

کاشت ناخن

مدل ژلیش ناخن

یکی از مهم ترین اصول در هر یک از کارهایی که با زیبایی فرد در ارتباط می باشد، طبیعی جلوه دادن آن می باشد. به عبارت دیگر، تفاوت ندارد که آرایش صورت انجام می دهید یا طراحی ناخن، در هر صورت بهتر است کاملا طبیعی بنظر برسد.

ناخن های ژله ای یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که قصد دارند ناخن های بسیار زیبا داشته باشند و مصنوعی بودن آنها قابل تشخیص نباشد.

مراحل طراحی و کاشت ناخن ژله ای به این صورت است که ابتدا ناخن طبیعی فرد کاملاپاکسازی شده و روی آن مواد ضد قارچ قرار خواهد گرفت. در نهایت تیپ یا لایه ای از ناخن مصنوعی از ابتدای ناخن طبیعی فرد قرار گرفته و مواد ژله ای مخصوص روی آن قرار میگیرد.

در نهایت برای افزایش استحکام ناخن ها لازم است برای چند دقیقه ناخن در دستگاه یو وی قرار گیرد. این ناخن ها به دلیل سوهان کشی که در مرحله آخر انجام میشود و مواد ژله ای شفاف جلوه بسیار زیبایی دارند.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : blog بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 12:59

پاکسازی پوست

پاکسازی پوست چیست؟

پاکسازی پوست به مجموعه فعالیت هایی گفته میشود که در آنها تلاش میشود تا با حذف سلول های مرده از روی پوست، رفع اثرات آلودگی های هوا و محیط بر پوست و همچنین آبرسانی و تغذیه مناسب آن با کمک ماسک های متنوع شادابی را در چهره فرد ایجاد کند.به عبارت دیگر، فرآیندهای انجام شده برای زیباسازی پوست به کمک پاکسازی آن در واقع از سه مرحله تشکیل شده اند که شامل اگزفولیشن (exfoliation) یا از بین بردن سلول های مرده روی پوست، آبرسانی و ماساژ و حذف چربی های اضافه به طوریکه به سلامت پوست آسیب وارد نکند می باشد.انجام هر یک از این مراحل و کارها با روش های مختلفی قابل انجام می باشد. به عنوان مثال، سلول های مرده روی پوست را می توان با استفاده از اسکراب های طبیعی و در خانه انجام داد. برای آبرسانی و تغذیه پوست می توان در آرایشگاه ها و کلینیک های زیبایی از ماسک و ماساژ با دست و دستگاه های مختلف استفاده نمود.لازم به ذکر است که هر یک از کارهایی که برای پاکسازی پوست انجام میشوند، با توجه به حساسیت هایی پوست ممکن است به برخی از مواد داشته باشد، لذا بهتر است زیر نظر متخصص و افراد حرفه ای در این زمینه انجام شود.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : blog بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 12:58

اکستنشن مو

اکستنشن با موهای طبیعی

همان طور که از نام این گروه مشخص است، موهای به کار رفته در آن کاملا طبیعی بوده و از موی سر سایر افراد برای این منظور استفاده می گردد. علیرغم زیبایی و طبیعی بودن موهای طبیعی، به دلیل گران بودن آنها از این روش کمتر برای اکستنشن مو استفاده میشود.

اکستنشن با موهای مصنوعی

موهای مصنوعی یکی از پرکاربردترین موها در آرایش و زیبایی می باشد که علاوه بر استفاده از آنها در تولید کلاه گیس، می توان از رشته های باریک مو در لا به لای موهای طبیعی فرد به عنوان اکستنشن استفاده نمود. از مزایای این نوع موها می توان به تنوع رنگ بالا، قیمت ارزان و تنوع در قد آنها اشاره نمود.

blog...
ما را در سایت blog دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : blog بازدید : 208 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 12:56